Dział Techniczny

Każdego dnia nasi klienci mogą liczyć na bezpośrednie wsparcie ze strony naszych techników.

Akademia CSV

Realizujemy autorskie szkolenia,
które podnoszą kwalifikacje
i optymalizują pracę lakierni.

Sprawdź


Grupa CSV utworzyła Dział Wsparcia Technicznego, aby zapewnić Klientom stałą obsługę techniczną w zakresie wszystkich produktów i rozwiązań oferowanych przez CSV.

W każdej chwili zespół techników jest w stanie udzielić bezpośredniej pomocy związanej z doborem czy zastosowaniem naszych produktów. Nasi Klienci w codziennej pracy otrzymują od nas wsparcie wysoko-kwalifikowanych specjalistów między innymi w zakresie:

  • aplikacji,
  • doboru koloru,
  • doboru technologii lakierowania,
  • optymalizacji pracy lakierni.

Dział Wsparcia Technicznego oferuje:

  • nadzór nad zapewnieniem zgodności technologicznej w procesie lakierowania,
  • program projektowania i optymalizacji pracy lakierni,
  • audyty lakiernicze,
  • pomoc kolorystyczną,
  • badania jakości powłok lakierniczych.

Poza doradztwem w zakresie optymalizacji kosztów pracy lakierni czy nadzorem nad stosowanymi technologiami lakierniczymi oferujemy również autorskie programy szkoleniowe, które znacząca podnoszą zarówno kwalifikacje prawników lakierni jak i pomagają ulepszyć pracę lakierni.

pliki
do pobrania

Masz pytania?   Jesteśmy do twojej dyspozycji.

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta:
 
    tbok@csv.pl             +48 91 461 25 06 

Grupa CSV Sp. z o.o., ul. Pomorska 58-60, 70 – 812 Szczecin            +48 91 43 21 900            +48 91 46 01 459         info@csv.pl

Masz pytania?   
Jesteśmy do twojej dyspozycji.

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta:

    tbok@csv.pl
    (91) 461 25 06
     +48 662 146 790