Szanowny kliencie,
Wychodząc naprzeciw obecnie obowiązującym ograniczeniom, przygotowaliśmy dla Państwa możliwość wsparcia technicznego online!
Uruchomiliśmy darmową usługę video rozmowy z pracownikiem Działu Wsparcia Technicznego Grupy CSV.
Wizytę można umówić na Facebook Grupy CSV. Wystarczy:
- wejść w link https://bit.ly/Porada-Online
- wybrać dzień i godzinę szkolenia
- podać temat szkolenia
- napisać z jakiej platformy chcemy korzystać (Skype czy Google Hangouts) oraz numer telefonu lub adres email pod którym jest zalogowany jeden z programów
Za pośrednictwem aplikacji Skype lub Google Hangouts można uzyskać poradę techniczną, instruktaż, szkolenie dotyczące:
- oferty produktowej - omówienie nowości jak i dowolnych produktów (dobór i praktyczne zastosowanie, prawidłowa aplikacja)
- doboru produktów/technologii do konkretnej naprawy, warsztatu
- aplikacji produktów, wskazówki, doradztwo, rozwiązywanie problemów
- polerowania/detailingu dobór produktów, jak je stosować
- kolorystyki, doszkalania w zakresie dobierania kolorów
- obsługi spektrofotometru•obsługi programów kolorystycznych RM i Baslac
- lub dowolny inny w zależności od potrzeb.