Znajdź to czego szukasz
BP Flow

BP Flow

Nowoczesny program do zarządzania procesem blacharsko-lakierniczym

Oprogramowanie
Oprogramowanie

Czym jest BP Flow?

Nowoczesny program do zarządzania procesem blacharsko-lakierniczym, który wspomaga prace serwisu, monitoruje wszystkie parametry ekonomiczne lakierni oraz etapy likwidacji szkody (od momentu jej zgłoszenia do wystawienia faktury za usługę).

Program zawiera rejestrator czasu pracy pracowników i pozwala na pełne zarządzanie flotą aut zastępczych. BP Flow jest zintegrowany z programem kolorystycznym i kosztorysującym (Audatex, Eurotax, DAT), co pozwala na maksymalne wykorzystanie posiadanych przez Klienta zasobów.

Korzyści

Maksymalne wykorzystanie posiadanych przez Klienta zasobów

Elastyczność 01.
Elastyczność

Zindywidualizowana konfiguracja programu dopasowana do potrzeb klienta.

Kompleksowe narzędzie do zarządzania procesem likwidacji szkody 02.
Kompleksowe narzędzie do zarządzania procesem likwidacji szkody

Od przyjęcia pojazdu do serwisu, przez naprawę, aż do pełnego rozliczenia.

Łatwy dostęp do informacji 03.
Łatwy dostęp do informacji

Dostęp informacji przez wszystkich pracowników zmniejsza szansę na błędy.

Moduł do wyliczania wynagrodzeń 04.
Moduł do wyliczania wynagrodzeń

Wynagrodzenia pracowników skorelowane z indywidualnie zdefiniowanymi parametrami np.: ilością sprzedanych godzin czy liczbą wylakierowanych elementów.

Intuicyjny system do zarządzania flotą aut zastępczych 05.
Intuicyjny system do zarządzania flotą aut zastępczych

Organizacja najmu aut zastępczych, rozliczenia umów czy ewidencja VAT.

Oszczędza czas pracowników 06.
Oszczędza czas pracowników

Skuteczna koordynacja pracy kilku zespołów.

Wdrożenie

Centralizacja informacji, oszczędność czasu

Tylko kilka kroków do skuteczniejszego zarządzania
pracą w serwisie blacharsko-lakierniczym

Poznaj proces, dzięki któremu Twoja firma wejdzie na wyższy poziom!

01. Audyt

Określenie najważniejszych potrzeb klienta. Pełna analiza struktury, funkcjonowania firmy oraz w znalezienie newralgicznych punktów w procesie obsługi klienta serwisu blacharsko-lakierniczego.

02. Wdrożenie – etap I

Koncentracja na kilku kluczowych celach, których efekty można osiągnąć w krótkim okresie czasu.

03. Wdrożenie – etap II

Na podstawie pierwszych efektów definiujemy pozostałe cele i wdrażamy kolejne moduły systemu.

04. Monitoring

Analiza wyników pracy, stały nadzór nad funkcjonowaniem narzędzia. Bieżąca personalizacja ustawień programu do finalnych potrzeb klienta, które pojawią się podczas etapów wdrażania.

Efekty

Digitalizacja operacyjna w warsztacie blacharsko-lakierniczym

1

Większa efektywność pracowników

2

Niższe koszty działów

3

Skuteczne planowanie działań

4

Większa rentowność

5

Zdalny dostęp do aktualnych wyników firmy

6

Wydajniejsza praca całej firmy

Jesteś zainteresowana/y współpracą? Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz do nas, odpowiemy bezzwłocznie i pomożemy Ci rozwijać Twoją firmę.

Dział handlowy
Obsługa klienta
Obsługa klienta
Napisz do nas
* Pola wymagane

Administratorem danych osobowych jest Grupa CSV sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie, 70-812, ul. Pomorska 56a, 70 – 812 Szczecin, NIP: 534-247-60-33. Przekazane dobrowolnie w tym formularzu dane osobowe zostaną użyte tylko do kontaktu na życzenie Użytkownika. Dane te mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności CSV.

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z naszą ofertą.