Przy naprawach blacharsko-lakierniczych udział kosztów materiałów lakierniczych nie stanowi najwyższej wartości. Zdecydowana większość kosztów likwidacji szkody to inne koszty, związane z całym procesem. CSV oferuje rozwiązania technologiczne, wraz z dopasowanymi do nich metodami zarządzania procesem, dzięki którym współpracujące serwisy zarabiają więcej niż wcześniej.
Oferujemy szereg usług, które pozwalają firmom naszych klientów rozwijać skrzydła. Zapewniamy optymalne wykorzystanie najnowszych technologii lakierniczych i zachowanie najwyższej jakości na wszystkich etapach napraw lakierniczych.
Naszym klientom oferujemy zintegrowany system obsługi, na który składają się systemy lakiernicze, chemia lakiernicza, systemy szlifierskie, materiały okołolakiernicze, narzędzia i kompletne wyposażenie lakierni.
W naszym portfolio znajdziecie Państwo trzy linie systemów lakierniczych kategorii Standard, Professional i Premium. Każda z nich dostosowana jest do różnych potrzeb użytkowników. Wszystkie zapewniają możliwość przeprowadzenia każdej, nawet najbardziej skomplikowanej naprawy.
Dzięki licznym narzędziom kolorystycznym R-M to wydajny i przyjazny w użytkowaniu system lakierniczy o ugruntowanej pozycji na rynkach europejskich. Zapoczątkowany ponad 100 lat temu, produkowany jest przez wiodącą markę świata, koncern chemiczny BASF.
Marka pozwalająca na wykonywanie profesjonalnych napraw w konkurencyjnych cenach. Szeroka gama produktów czerpie ze wszystkich doświadczeń producenta systemów premium – Baslack jest również produktem koncernu BASF.
Ekonomiczna alternatywa dla systemów premium, nie idąca na kompromisy co do jakości. Duxone od ponad 25 lat sprawdza się zarówno w naprawach częściowych jak i przy lakierowaniu całych pojazdów. Twórcą i właścicielem tej marki jest amerykański koncern Axalta Coating Systems.
Oferujemy szereg usług, które pozwalają firmom naszych klientów rozwijać skrzydła. Zapewniamy optymalne wykorzystanie najnowszych technologii lakierniczych i zachowanie najwyższej jakości na wszystkich etapach napraw lakierniczych.
Poznaj proces, dzięki któremu Twoja firma wejdzie na wyższy poziom.
Celem audytu jest zidentyfikowanie możliwości zwiększenia wydajności i efektywności warsztatu, a także zwiększenie jakości świadczonych usług. Obejmuje badanie przepływów i organizacji pracy, a także kontroli jakości i efektywności wykorzystywanych materiałów i narzędzi. Identyfikuje problemy i ograniczenia, pozwala na oszacowanie potencjału do zmian.
Zawiera cele szczegółowe w zakresie poprawy sprawności, skuteczności i ekonomiczności warsztatu. Rekomenduje wybór i zastosowanie konkretnych rozwiązań, które pozwolą osiągnąć założone cele, z uwzględnieniem potrzeb i oczekiwań klienta.
Wprowadzanie do organizacji warsztatu elementów założonego harmonogramu. Niezbędne korekty technologii lakierniczych, procesów produkcyjnych i zarządczych, przyporządkowanie kosztów do procesów, modyfikacja stopnia wykorzystania.
Regularna ocena postępów realizacji i zgodności z założeniami. Uwzględnienie zmian i wyzwań które pojawią się podczas realizacji wdrożenia. Analiza wskaźników KPI.
System zarządzania monitorujący wszystkie etapy likwidacji szkody. Umożliwia planowanie i rejestrację czasu pracy, integruje się z programami kolorystycznymi i kosztorysowymi (Audatex, Eurotax, DAT).
Dowiedz się więcejUsługa dedykowana serwisom i warsztatom lakierniczym, która polega na specjalistycznej analizie i ocenie rzeczywistego stanu powłoki lakierowej pojazdu.
Dowiedz się więcejOrganizacja przestrzeni technologicznej: program optymalizujący przestrzeń i ciągi technologiczne warsztatu, automatyzujący ustawienie narzędzi, urządzeń oraz stanowisk roboczych w lakierni z wizualizacjami 3D.
Dowiedz się więcejInternational College of Refinish Competency to jedno z wiodących centrów szkoleń i prezentacji dla branży lakierniczej w Europie.
Dysponujemy ponad 2000 m2 nowoczesnej infrastuktury lakierniczej, pozwalającej na przeprowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych oraz treningów lakiernictwa, prezentacji produktów i usług, konferencji i eventów.
Sprawdź szkoleniaWspółpracujemy z największymi sieciami serwisowymi w zakresie obsługi posprzedażnej. Uzyskaliśmy ponad 20 homologacji od największych graczy na rynku.
Oto, co mają o nas do powiedzenia nasi klienci:
Napisz do nas, odpowiemy bezzwłocznie i pomożemy Ci rozwijać Twoją firmę.