Zapraszamy do zapoznania się z artykułem w sierpniowym Magazynie Dealer, który przybliża niezwykłą atmosferę dwunastej edycji Motozlotu Grupy CSV. To wyjątkowe wydarzenie odbyło się w malowniczych Borach Tucholskich i przyciągnęło pasjonatów motocykli z całej Polski. Dzięki niezapomnianym chwilom spędzonym na dwóch kółkach oraz możliwości nawiązania przyjaźni i biznesowych relacji, Motozlot staje się obowiązkowym punktem w kalendarzu przedstawicieli branży automotive. Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej o tym wyjątkowym wydarzeniu i jego niepowtarzalnym klimacie.
Motozlot Grupy CSV – impreza, na której warto być
Dwunasta edycja Motozlotu, organizowana przez Grupę CSV w malowniczej scenerii Borów Tucholskich, stała się już częścią historii. Ale nie ma też wątpliwości, że atmosfera tegorocznego spotkania zostanie w pamięci wszystkich uczestników na długi czas.
Od samego początku działalności w Polsce Grupa CSV stawia
duży nacisk na dobre relacje z klientami nie tylko w wymiarze biznesowym, ale i
prywatnym. Na przestrzeni lat firma wychodziła z różnymi inicjatywami,
organizując zawody sportowe, wspólne wędkowanie czy imprezy w górach
i nad morzem. Jednak pomysłem, który najlepiej integruje CSV
oraz przedstawicieli dealerstw i serwisów, okazało się spotkanie miłośników
motocykli. Motozlot, który odbył się po raz pierwszy w 2010 r. przez cały czas
ewoluował i co roku przyciągał coraz więcej uczestników. W ostatnich latach na
zjazd przyjeżdża każdorazowo od 80 do 100 osób.
Tegoroczny Motozlot miał miejsce w Fojutowie, w sercu Borów Tucholskich. Jak co roku punktem kulminacyjnym spotkania był kilkugodzinny przejazd kolumną motocykli po specjalnie wyznaczonej trasie. Sądząc po minach, wspólna jazda przy doskonałej pogodzie i w wyjątkowych okolicznościach przyrody, sprawiła uczestnikom sporą frajdę. Choć organizatorzy nie zapomnieli także o osobach, które z różnych powodów nie mogły przyjechać na event na „dwóch kółkach” – na nich czekał wspólny spływ kajakowy rzeką Brdą, jedną z najciekawszych w północnej Polsce.
Oczywiście miłe chwile czekały na gości także w godzinach
wieczornych. Pierwszego dnia odbyła się krótka prezentacja kilku firm, które od
wielu lat współpracują z Grupą CSV i są jednocześnie partnerami strategicznymi
Motozlotu. Specjalne wyróżnienia od organizatorów odebrali przedstawiciele BASF
Polska, BESA, CARSYSTEM, sia Abrasives Polska, Chemical Alliance Polska oraz
AIRPRESS Polska, a wielu zgormadzonych gości wykorzystało okazję, by
porozmawiać o rynkowych nowościach z obszaru sprzętu i technologii. Po zakończeniu
prezentacji rozpoczęła się z kolei część nieoficjalna, a ponieważ było sporo
tematów do omówienia i nadrobienia, impreza przeciągnęła się do białego rana.
Drugiego dnia wieczorną imprezę uświetnił występ zespołu
rockowego Zeppelinians, który – ku wyraźnemu zadowoleniu publiki – grał do
późnych godzin nocnych covery przebojów Led Zeppelin. Miłym akcentem imprezy było
też wyróżnienie „weteranów” Motozlotów, czyli osób, którzy pojawiają się na
spotkaniu Grupy CSV od co najmniej ponad 5 lat.
W czasie całej imprezy w Zajeździe Fojutowo panowała
prawdziwie przyjacielska atmosfera, a serdecznym rozmowom, anegdotom i śmiechom
nie było końca. Niektórzy goście wczuli się już w wakacyjny klimat, chętnie
korzystając ze słońca, basenów czy rowerów dostępnych na terenie ośrodka. – Na
imprezy Grupy CSV przyjeżdżam od wielu lat. Przyciągają mnie tutaj głównie
sympatyczni ludzie, z którymi można porozmawiać na różne tematy, niekoniecznie
te związane z pracą. Traktuję te wyjazdy bardziej jako spotkanie z przyjaciółmi,
to dla mnie czas na ładowanie akumulatorów– mówi Mariusz Stokowski z firmy Auto
Podlasie. Z kolei Piotr Kalinowski z Autocentrum Łódź, który w imprezach bierze
udział od 4 lat, zwraca uwagę na jeszcze inne aspekty. – Motozlot jest dla mnie świetną okazją, by
podyskutować z kolegami z branży z całej Polski i wymienić się doświadczeniami.
Bardzo podoba mi się też to, że co roku spotykamy się w innych miejscach. To
świetne wydarzenie również dla tych, którzy – tak jak ja – nie przyjeżdżają
motocyklami – przekonuje uczestnik.
Jak widać, Motozlot to najlepszy dowód na to, że w biznesie
jest miejsce, by budować relacje oparte na sympatii i życzliwości. – Udało nam
się stworzyć przestrzeń, w której łączymy spotkanie w luźnym, przyjacielskim klimacie
z możliwością wymiany uwag i doświadczeń oraz zapoznania się z aktualnymi
rynkowymi nowościami. Cieszy nas, że coraz większe grono klientów przekonuje
się do tej formuły, a nasza impreza uzyskuje powoli w kalendarzu
przedstawicieli branży automotive status obowiązkowej – przekonuje Agata
Piasecka-Gawdzis, dyrektor ds. rozwoju Grupy CSV i jedna z organizatorek
przedsięwzięcia. Nic, tylko czekać na kolejną edycję zjazdu. Czas i miejsce
poznamy wkrótce.
Napisz do nas, odpowiemy bezzwłocznie i pomożemy Ci rozwijać Twoją firmę.