Znajdź to czego szukasz
Program wspomagający naprawy powypadkowe w serwisach blacharsko-lakierniczych – walka ze stereotypami.
Materiał Premium

Program wspomagający naprawy powypadkowe w serwisach blacharsko-lakierniczych – walka ze stereotypami.

Paweł Staroń
09 lutego 2023

Dlaczego usłyszałem "nie"? - to pytanie, które zadaje sobie na pewno wiele osób próbujących wprowadzić na rynek nowe usługi czy produkty. Na początku działania na rynku klasy BMS, czyli do zarządzania serwisami blacharsko-lakierniczymi wiele razy słyszeliśmy odmowę.

Było to bardzo pouczające doświadczenie, ponieważ "nie" najczęściej niosło wiele dodatkowych informacji. Dzięki temu można było rozbudować i udoskonalić rozwiązania, stworzyć procedury szkoleniowe oraz zrozumieć potrzeby rynku.

Sprzedaż dla samego sprzedawania jest w gruncie rzeczy bez sensu. Stąd od samego początku powinno się skupić na rozwiązaniu problemów z codziennego życia serwisów.

Artykuł Premium

Zaloguj się, żeby przeczytać cały artykuł. Jeśli nie masz jeszcze konta możesz założyć je tutaj.

Zaloguj się
Zaloguj się<
Jesteś zainteresowana/y współpracą? Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz do nas, odpowiemy bezzwłocznie i pomożemy Ci rozwijać Twoją firmę.

Dział handlowy
Obsługa klienta
Obsługa klienta
Napisz do nas
* Pola wymagane

Administratorem danych osobowych jest Grupa CSV sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie, 70-812, ul. Pomorska 56a, 70 – 812 Szczecin, NIP: 534-247-60-33. Przekazane dobrowolnie w tym formularzu dane osobowe zostaną użyte tylko do kontaktu na życzenie Użytkownika. Dane te mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności CSV.

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z naszą ofertą.