Znajdź to czego szukasz
Program wspomagający naprawy powypadkowe w serwisach blacharsko-lakierniczych – walka ze stereotypami.
Materiał Premium

Program wspomagający naprawy powypadkowe w serwisach blacharsko-lakierniczych – walka ze stereotypami.

Paweł Staroń
09 lutego 2023

Dlaczego usłyszałem "nie"? - to pytanie, które zadaje sobie na pewno wiele osób próbujących wprowadzić na rynek nowe usługi czy produkty. Na początku działania na rynku klasy BMS, czyli do zarządzania serwisami blacharsko-lakierniczymi wiele razy słyszeliśmy odmowę.

Było to bardzo pouczające doświadczenie, ponieważ "nie" najczęściej niosło wiele dodatkowych informacji. Dzięki temu można było rozbudować i udoskonalić rozwiązania, stworzyć procedury szkoleniowe oraz zrozumieć potrzeby rynku.

Sprzedaż dla samego sprzedawania jest w gruncie rzeczy bez sensu. Stąd od samego początku powinno się skupić na rozwiązaniu problemów z codziennego życia serwisów.

Artykuł Premium

Zaloguj się, żeby przeczytać cały artykuł. Jeśli nie masz jeszcze konta możesz założyć je tutaj.

Zaloguj się
Zaloguj się<
Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z naszą ofertą.